Milloin minun toimitus saapuu?  Om jag ska hämta mina produkter – hur gör jag?

Saadaksesi selville toimitustilanne mahdollisimman nopeasti – Täytä alla oleva lomake ja palauta meille, niin otamme sinuun yhteyttä välittömästi

ETSI RAHTIKIRJANUMEROLLA

 

ETSI RAHTIKIRJANUMEROLLA

 

Hämtning

Produkter kan hämtas i Laholm. All beställning/köp sker ändå genom hemsidan, vi har inte möjlighet att hantera beställningar på plats i Laholm. Om du önskar hämta dina produkter – beställ först och välj hämtingsalternativet i kassan (fraktval) – maila oss därefter på kundservice@muoviekspertti.fi för datum när du önskar hämta.  Takplast och kanalplast kan normalt hämtas inom 2-6 arbetsdagar efter order. (Glasttak och stommar är det generellt 2-4v leveranstid på – kan variera). Hämtning finns som ett fraktalternativ när du beställer.

Adress: Laholm, Profilgatan 1, Sverige

 

Toimituksestani puuttuu jotain

Pakkauslujettelussa lukee pakettien lukumäärä – onko ne toimitettu? Onko rahdinkuljettajan lähetysluettelussa huomautuksia? Jos huomaat, että toimituksesta puuttuu jotain – kirjoita lähetysluetteluun ja pyydä kuljettajalta allekirjoitus. Anna sitten palautetta alla olevalla lomakkeella – kirjoita tilausnumerosi ja kerro, mitä puuttuu.

 

Toimitukseni on vaurioitunut

Vaurioitunut toimitus täytyy ilmoittaa viimeistään 7 päivän kuluttua saapumisesta.  Sitä ei myöskään voida ilmoittaa asennuksen alkamisen jälkeen. Jos toimituksessa on vaurioita, siitä on rahtikirjaan tehtävä ilmoitus ja lähettää kuljettajan mukaan.

Ota kuvia mahdollisista vaurioista ja liitä ne alla olevaan lomakkeeseen – palaamme asiaan pian.

On tärkeää, että kuvauksessa ilmoitetaan vaurion laajuus. Missä kohtaa levyissä, levyjen lukumäärä jne.